Spring til indhold

Bestilling af blodprøvetagningsrør, utensilier og forbindsstoffer i december 2025

Oversigt over hvornår du skal bestille varer på grund af julen 2025

For at sikre, at der ikke leveres varer til praksis hen over jul og nytår, hvor mange klinikker har lukket, kan der i december 2025 KUN bestilles varer i uge 49 og 50.
Fra januar 2026, bestilles der som vanligt.

Det betyder at praksis skal bestille varer således:

Praksis i Lemvig, Struer, Skive, Holstebro, Viborg, Silkeborg og Horsens kommuner

Bestille varer i uge 49 inden torsdag kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker den efterfølgende tirsdag i uge 50

Praksis i Herning, Ringkøbing-Skjern, Ikast-Brande og Hedensted kommuner

Bestille varer i uge 49 inden torsdag kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker den efterfølgende tirsdag i uge 50

Praksis i Favrskov, Randers, Norddjurs, Syddjurs og Skanderborg kommuner

Bestille varer i uge 50 inden torsdag kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker den efterfølgende tirsdag i uge 51

Praksis i Aarhus, Odder og Samsø kommuner

Bestille varer i uge 50 inden torsdag kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker den efterfølgende tirsdag i uge 51

____________________________________________________________

Vicky Weinschenck Christiansen, Logistikkoordinator, Indkøb & Medicoteknik, Regionslageret