Bestilling af blodprøvetagningsrør, utensilier og forbindsstoffer i december 2025
For at sikre, at der ikke leveres varer til praksis hen over jul og nytår, hvor mange klinikker har lukket, kan der i december 2025 KUN bestilles varer i uge 49 og 50.
Fra januar 2026, bestilles der som vanligt.
Det betyder at praksis skal bestille varer således:
Praksis i Lemvig, Struer, Skive, Holstebro, Viborg, Silkeborg og Horsens kommuner
Bestille varer i uge 49 inden torsdag kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker den efterfølgende tirsdag i uge 50
Praksis i Herning, Ringkøbing-Skjern, Ikast-Brande og Hedensted kommuner
Bestille varer i uge 49 inden torsdag kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker den efterfølgende tirsdag i uge 50
Praksis i Favrskov, Randers, Norddjurs, Syddjurs og Skanderborg kommuner
Bestille varer i uge 50 inden torsdag kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker den efterfølgende tirsdag i uge 51
Praksis i Aarhus, Odder og Samsø kommuner
Bestille varer i uge 50 inden torsdag kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker den efterfølgende tirsdag i uge 51
____________________________________________________________
Vicky Weinschenck Christiansen, Logistikkoordinator, Indkøb & Medicoteknik, Regionslageret