Spring til indhold

Positivliste for forbindsstoffer og utensilier

Webshop til bestilling af forbindsstoffer og utensilier i Region Midtjylland

Bestilling af utensilier og forbindsstoffer sker via ”RM Indkøb Sundhed” på https://rmindkob.sundhed.rm.dk 

  • Webshoppen tilgås ved at logge på med MitID.
  • Det MitID-login der skal bruges, er det, som er tilknyttet enhedens cvr nummer.
  • Den første gang praksis logger på, vil I blive bedt om at indtaste mailadresse m.v.
  • Efterfølgende er det udelukkende login via MitID.
  • Bestil de ønskede varer i webshoppen og send bestillingen.

Bestillingsproceduren:

  • Praksis skal sende én samlet ordre med alle jeres bestillinger.
  • Der leveres varer én gang om måneden.
  • Ved akut opstået behov – prøv at kontakte nabo-praksis!
  • Er der ekstraordinært brug for en leverance udenfor det aftalte tidspunkt, vil varen blive leveret den efterfølgende uge.
  • Eventuelle restordrer leveres så snart varen er på lager.
  • For praksis i enkelte kommuner vil frist for bestilling og levering af varer være ændret til et andet tidspunkt end tidligere.

Der bestilles og leveres varer således:

Praksis i Lemvig, Struer, Skive, Holstebro, Viborg, Silkeborg og Horsens kommuner
Bestilling af varer skal ske senest den 1. torsdag i måneden kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker efterfølgende mandag

Praksis i Herning, Ringkøbing-Skjern, Ikast-Brande og Hedensted kommuner
Bestilling af varer skal ske senest den 2. torsdag i måneden kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker efterfølgende mandag

Praksis i Favrskov, Randers, Norddjurs, Syddjurs og Skanderborg kommuner
Bestilling af varer skal ske senest den 3. torsdag i måneden kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker efterfølgende mandag

Praksis i Aarhus, Odder og Samsø kommuner
Bestilling af varer skal ske senest den 4. torsdag i måneden kl. 16.00
Levering af varer til praksis sker efterfølgende mandag
 

På Praksis.dk er der oprettet en FAQ, hvor praksis kan få svar på de oftest stillede spørgsmål om levering af varer, brug af utensilier m.m.

Yderligere spørgsmål kan sendes til: rm.indkoeb.sundhed@stab.rm.dk   

____________________________________________________________

Lone Jensen, Logistikkonsulent, Indkøb og Medicoteknik, Region Midtjylland
Steen Vestergaard-Madsen, Chefkonsulent, Kvalitet og Lægemidler, Region Midtjylland